Հետազոտական աշխատանք

Թեմա- Analyzing the influence of advertising on consumer behavior.

Supervisor: Mariam Arushanyan

Review: Yura Ganjalyan

 

Բովանդակություն.

Մեր օրերում մեծ ուշադրություն է դարձվում գովազդային տարբեր տեսակի տեքստերի պրագմատիկ և հոգելեզվաբանական ասպեկտների ուսումնասիրությանը:
Գովազդի տեքստը համարվում է լեզվաբանության և հոգեբանության, պրագմատիկայի և կոգնիտիվիստիկայի խաչմերուկներից մեկը, քանի որ այն մաքուր լեզվական տեքստ չէ, այլ ուղղակի հաղորդակցության տեսակ է գովազդ գրողի և գնորդի միջև: Գովազդ գրողը ոչ միայն նպատակ ունի տեքստը հասկանալի դարձնել ընթերցողին, ինչպես մյուս ֆունկցիոնալ ոճերում և ժանրերում, այլ այստեղ կատարում է նաև արտալեզվական ֆունկցիա։ Այսպիսով, գովազդ գրողի պարտականությունն է համոզել, վաճառել, ուստի գովազդ գրողը պետք է դառնա անընդհատ ընդլայնվող հաղորդակցության ոլորտի անդամ:


Մեր հետազոտության առարկան գովազդային տեքստի լեզվական առանձնահատկությունների փոխազդեցությունն է արտալեզվական (հոգեբանական, ֆիզիոլոգիական և այլ) գործոնների հետ, որոնք ապահովում են AIDA գովազդային բանաձևի իրականացումը:
Հետաքննության արդիականությունը կայանում է նրանում, որ գովազդի տեքստը տեղեկատվության ամենատարածված աղբյուրներից մեկն է, որն ապահովում է հեղինակի և ընթերցողի շփումը։
Այս հետազոտության նորությունն այն է, որ առաջին անգամ ուսումնասիրվում է լեզվական և արտալեզվական մեխանիզմների փոխազդեցությունը, ինչպես նաև այդ մեխանիզմների ազդեցությունը ընթերցողի վրա, որն ապահովում է հաղորդակցության, համոզման և ոգեշնչման փոխազդեցությունը:

Այս հետազետական աշխատանքի կառուցվածքը հետևյալն է.
Ներածություն
Տեսական մաս
Գործնական մաս
Եզրակացություն
Մատենագրություն
Ներածությունում մենք ձևավորում ենք մեր հետազոտության թեման, ներկայացնում ենք մեր ուսումնասիրությունների արդիականությունը և մեր աշխատանքի նորամուծությունը: Մենք խոսում ենք հետազոտության կառուցվածքի, մեր նպատակների և խնդիրների, հետազոտության տեսական և գործնական արժեքների մասին: Այստեղ մենք ներկայացնում ենք հիմնական մեթոդները, որոնք օգտագործվում են մեր կողմից հետազոտության ընթացքում:
Տեսական մասում մենք խոսում ենք խնդրի պատմության, գովազդի տեսակների և բնութագրերի, արտաքին գովազդի առանձնահատկությունների և մեր թեմային վերաբերող մի շարք այլ տեսական խնդիրների մասին։
Հետազոտության գործնական մասը պարունակում է արտաքին գովազդի վերլուծություն։
Եզրակացությունն ամփոփում է հետազոտությունը և ներկայացնում վերլուծության հիմնական արդյունքները:
Մատենագրությունը պարունակում է այն հեղինակների և գրքերի ցանկը, որոնք օգտագործել եմ իմ հետազոտության ընթացքում:

Nowadays much attention is drawn to the investigation of pragmatic and psycho-linguistic aspects of different types of advertisement texts.
The text of advertisement is considered to be one of the crossroads of linguistics and psychology, pragmatics and cognitivistics as it is not a pure linguistic text, but it is a sort of a direct communication between the writer of an advertisement and the buyer, as the writer of an advertisement not only aims at making the text understandable for the reader like in other functional styles and genres, but here he performs the extralinguistic function as well. Thus, the responsibility of an advertisement writer is to persuade, to sell, and so the writer of an advertisement has to become a member of an ever-expanding field of communication.

n this research work the object of our investigation consists of short advertisements.
The subject of our research is the interaction of linguistic peculiarities of an advertisement text with the extralinguistic (psychological, physiological and other) factors which ensure the realization of the advertisement formula AIDA.
The actuality of the investigation consists of the fact that the text of advertisement is one of the most widespread sources of information that provides the contact between the author and the reader.
The novelty of this research is that for the first time the interaction of linguistic and extralinguistic mechanisms is studied as well as the influence of these mechanisms on the reader which provides the simultaneity of interaction between communication, persuasion and inspiration.

The structure of this course paper is the following: Introduction, Theoretical Part, Practical Part, Conclusion, and Bibliography.
In the introduction we shape the topic of our research, object and subject, represent the actuality of our studies and the novelty of our work. We speak about the structure of the research, our objectives and tasks, theoretical and practical values of the research. Here we introduce the main methods which are used by us throughout the research.
In the theoretical part we speak about the history of the problem, types and characteristics of an advertisement, peculiarities of external ads and some other theoretical problems concerning our topic.
The practical part of the research contains the analysis of external advertisements.
The conclusion summarizes the research and introduces the basic results of the analysis.
The bibliography contains the list of the authors and books, used by me during my research.

Թողնել մեկնաբանություն